duminică, 27 februarie 2011

Rappy&Guess Who

 La fatza locului la mine in fatza blocului nu se trage cu pistolul doar cu coada ochiului
De fatza blocului ne leaga nostalgia...ca aici...am inceput si am sfarsit copilaria
La fatza locului la mine in fatza blocului..nu se trage cu pistolul doar cu coada ochiului
Dupa portofelul tau sau portofelul lui...daca ii scuturi pe baietzi poti sa te imbetzi tot restul
anului
Hai ruleaza un cui ai grija cat tutun pui..in caz de ne fileaza careva intram in casa...
Hai sa dam drumul la inca unu stii tu...ca in fiecare seara din scara ne cara liftul...
De fatza blocului ne leaga nostalgia ca aici am inceput si am sfarsit copilaria...
Aici am invaztat sa in injur...aici am dat si am luat capace...
Aici am sarutat si bombardat cu invizoace fetele..
De aici am aruncat cu pietrele...cand aveam bir cu toti baietii de la scara B
Ce vremuri au trecut..parca nu demult.. nu-i nimic la fel ca o tigara in fatza blocului...:)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu